lisajalmefors.blogg.se

En blogg som handlar om stort och smått. Mamma till fyra barn, varav tre med extra behov, har sina utmaningar. Mitt jobb är min fristad många gånger. Och jag tror att jag har ett av dom roligaste jobben som finns, om inte annat det mest udda.

Kanske inte har så mycket att

Publicerad 2020-08-02 20:20:12 i Livet,

skriva om. Men jag kunde inte låta bli att öppna upp bloggen ändå. 
Egentligen vet jag vad jag vill skriva om, men det är för mycket från hjärtat. Så jag tror att jag får lov att vänta med det, OM jag ens kommer att skriva om det. 
 
Men idag har jag roat mig med att fota igen. Så jag bjussar på lite bilder. 
 
Sagobokens Hades börjar bli en snygg kille.
Mamma Xena tyckte livet var toppen, ÄNTLIGEN få jobba lite. 
Två fina ekipage.
Vackra Xena!
Jeanette och Siri fick prova att köra för första gången. Farbror Surmule förvandlades till
Farbror Guldhjärta! 
Försökte få en "Familje" bild. Siri med Touch och Emma med Hades och Xena.
Målet är att få med Bombur på bild också, med det får vänta lite. Han har lite
mycket tonårshormoner just nu. 
Åsså en bild på mig och Hades. Denna lilla fjärt kom springades mot mig när jag kom till hagen. Han tycker det är helt fantastiskt när det kommer 2 bentingar till hagen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Jag har gjort en massa konstiga saker i livet. Mitt liv är långt ifrån tråkigt. Jag har lite för mycket utmaningar, och lite för många uppförsbackar. Samtidigt som jag aldrig någonsin skulle vilja byta bort mitt liv med någon annan. Mitt jobb är milt sagt varierande. Allt från att sitta vid skriv bord till att hjälpa till... jag vet inte vad... Byta hjul på bilar, hämta bilar på verkstad, hämta besökare, hjälpa till vid polisen övningar. Det sistnämna är så galet givande och utmanande.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela