lisajalmefors.blogg.se

En blogg som handlar om stort och smått. Mamma till fyra barn, varav tre med extra behov, har sina utmaningar. Mitt jobb är min fristad många gånger. Och jag tror att jag har ett av dom roligaste jobben som finns, om inte annat det mest udda.

Lovade specifika bilder

Publicerad 2020-07-02 12:41:00 i Livet, hästar,

I förrgår så lovade jag bilder som skulle läggas upp igår. Som synes blev det inte så. Jag har tagit bilder, men jag är långt ifrån nöjd med resultatet. Vilket mest kan bero på att jag inte tycker om bilder på mig själv. Tror faktiskt att det är så enkelt.  MEN jag har fotat en annan spellevink! En liten spellevink som växer så det knakar. 
 
 
Min grundtanke är att sälja liten Spellevink. Men jag har i ärlighetens namn börjat vackla lite. Sannolikheten att jag ska betäcka Xena igen är väldigt liten. Och min Surmule börjar bli till åren. Hur som, så har jag lite tid på mig att fundera hur jag ska göra. 
 
Liten har börjat bli stor. Hades har fått egen kraftfoder bytta. 
Men om man inte äter upp tillräckligt fort, så kommer mamma och äter upp resten...
Vår lilla bergsget...
Bråka med med mamma är alltid kul.
Denna bild är tagen 12 juni....
Den här bilden tog jag idag, 2 juli.
Pilates bollen är Hades absolut bästa leksak. 
 
Och eftersom ni har tragglat er igenom alla hästbilder så får ni en bild på min trauma skada...
Ska testa och göra en ny ikväll, tror jag. Men denna gång på armen eller benet. Att ta bort latex och gelatin från ansiktet gör ont. Väldigt ont.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Jag har gjort en massa konstiga saker i livet. Mitt liv är långt ifrån tråkigt. Jag har lite för mycket utmaningar, och lite för många uppförsbackar. Samtidigt som jag aldrig någonsin skulle vilja byta bort mitt liv med någon annan. Mitt jobb är milt sagt varierande. Allt från att sitta vid skriv bord till att hjälpa till... jag vet inte vad... Byta hjul på bilar, hämta bilar på verkstad, hämta besökare, hjälpa till vid polisen övningar. Det sistnämna är så galet givande och utmanande.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela